Wednesday, November 11, 2009

aku sayang kawan aku..



siapa x sayang kawan??

aku sayang kawan aku..

bagi aku diorang adalah part of my life..

aku memang x suka kalau orang wat kawan aku sedih..

memang nak kena orang tu..

kawan kan orang penting dalam hidup kita..

aku akan rasa sunyi nanti..

bila kawan semua berpisah dan pulang ke rumah masing2..

aduh,rindunya korang!!

masa tu baru la rasa betapa pentingnya kawan..

kawan,aku sayang korang sangat-sangat!!

kawan kawanku



kajaians..



sha





                                                                           coursemate
                                                                    


                                                                          abg wan
                                                                          


khyrie



my friends

pada yang gambar die x de kat sini..

x bermakna korang bukan kawan aku..

cuma malas nak letak banyak banyak..

aku sayang korang semua!!




6 comments :

EasTBuLLeT ChaoTiC said...

kurang ajak!! gambar aku mana..??

aCu said...

sy juge syg kamu~

rozuan said...

naim:kan ad gmbr yg dalam kajaians tu..aku mana ad gmbr ko sorg2..haha..

chika:hehe..sayang kamu jugak!!

cik EPAL said...

hargailah kawan kawan anda..

klik nuffnang ;)

rozuan said...

cik epal:thanx for your advice..hihi..smpt lg eyk promote nuffnang...

Anonymous said...

oit pic ak xde pon-pjoy