Saturday, November 7, 2009

Golf Danau Vs Mines

hari ni aku mula rasa bosan..

so,aku dh fkir something utk aku isi bosan aku ni..

ye la,kawan tersayang pon dah balik..x tahu nk wat pe..

biase lepak blik die..

hbis je smbhyg jumaat..aku dh plan something..

terus tukar baju..time for swimming..

kat Kelab Golf Danau UKM..haha..tp x bkak lg..so jalan2 la sekitar Danau..




sgt best n cantik gler dlm tu..

then g la mandi smpai kul 5..walaupon x reti mana berenang..haha..

Malam plak terus plan nk g Mines...

nk tgk movie pisau cukur..




sgt best cerita die..mmg lakonan fazura n maya karin sgt menyerlah..

gedik habis..mmg salute la..

so,aku malas nk cerita panjang..

mmg korg x rugi klu tgk cter ni..penonton td smua duk gelak je..

so,meh tgk kt wayang @download je..

p/s: ibu mengandung dan kanak-kanak bawah 12 tahun dilarang menonton wayang ni..haha!!

No comments :