Saturday, December 12, 2009

miss my college..

dah lama aku tak jumpa ngan kengkawan sekolah dulu


rasa rindu sesangat r kat diorg..


mmg masa selalu x izinkan nak jumpa..


padahal dalam area bangi ni pon rmai je kawan sekolah aku..


teringat zaman mase sekolah dulu..


banyak memori antara kita kan..


lebih2 lagi kita duduk asrama..


tidur satu bumbung..dh jadi mcm satu family =)





ingat lagi x disaat kita menang atau kecundang..


kita masih setia..bersama2 bernyanyi..


walau nada dan suara kita berbeza..





terlalu banyak kenangan antara kita..


seolah-olah kita semua dah ditakdirkan bersama..


memang 5  tahun tu saat yang begitu singkat bagi kita..










pic2 ni hanyalah sebagai tanda ingatan ..


antara kita semua yang masih kukuh..


teringat pada istana usang yang telah mengajar kita..


terlalu banyak erti kehidupan sebenar..











sungguh rindu aku pada istana usang ini..


betapa ia tidak akan luput dalam ingatan aku..


antara koleksi yang aku masih simpan..


majalah sekolahku..





dan juga setem n sampul surat..huhu..








papepon,aku rindu gle kat koleq..








5 comments :

KizZ said...

Hi..
Do visit us too at
www.kizgarden.blogspot.com

Follow us too if interested OK..

Thank U..

aCu said...

ade x laki2 ensem?hehe..tulung rekemen kat cika..hehe

rozuan said...

kizz:okay..follw my blog too k..

chika:gatal eyk chika ni..bgtau kat mama chika..hehe

Anonymous said...

rndu nk pky tie ari rabu,,
hahaha

kekunang said...

kompem u akan rindu d school sampai bila2...

my father ngn the other old boys batch dia kalo jumpe semua jadik budak2 balik...