Saturday, January 2, 2010

Be a shopaholic man..

mcm weekend biase,pantang ajak keluar..


mesti nak walaupon penuh ngan homework..


kawan aku ni ajak la g Pavi..


die x pernah pegi sane,so bawak la die..








macam biase la,mesti aku beli baju punya..konfem!!


pergi butik Padini n buy a shirt..




x mampu nk beli byk2 kat sini..mahal sgt..


satu sudah..





kah kah..sempat lg pose kt sini..


ble la diorg ni nk stop smbut krismas..





so,pegi la plak ke TS..


ap yg wajib??beli baju lagi..kah kah..


mmg muka baju la aku ni..


skang singgah plak ke butik Romp..


bkenan plak kat satu sweater..redah je la..





senang ckit ari ni nak jalan-jalan..


aku ada teman yg sentiasa bantu perjalanan aku..


ap dia??





ini lah die..


bawah ni adalah bape snap yg aku ambik..


saje je..bosan sgt kan..








ok lah sume..


bye..wait for my next entry..




3 comments :

Anonymous said...

blikn i lunarglide tu!
maw jog sm abg rmbut cntek kat stdium dis week~

aCu said...

amboi~ jalan sokmo mu nih~ haha

syamin said...

ceyh.gamba plastik je????
lenkali show-off la skit baju yg dibeli tu!