Friday, January 1, 2010

dilema Tahun Baru..

Entri ini bukanlah satu cerita gembira bg aku..


aku belajar pengalaman baru dari kesilapanku..


tempat: Dataran Merdeka,Bukit Bintang, dan KLCC







aku sekadar ingin berhibur pada malam tadi..


bukanlah niat aku untuk membuat maksiat..





inilah suasana KL yg sentiasa sibuk ..


aku suka muzik,hiburan..x salah aku ke sana..


asalkan aku tidak buat maksiat..








orang ramai menunggu countdown Tahun Baru..


lepas tu,berjalan r aku ke bukit bintang..


ingtkn nak cari hotel nak tdo..semua penuh plak..


seriously sgt tkot kat situ..dgn byk group samseng..


mujur r byk polis area situ..


terus ke KLCC n makan kat restoran mamak..


pastu lepak r kat area KLCC smpai pg..









ad yg dh ttido n ad yg sempat lg maen game..







papepon,aku dh berazam utk x nak celebrate lg tahun baru..


arap2 ini yang terakhir..

p/s

  • Orang Malaysia walau dh lama merdeka tapi jiwa masih x merdeka..sampah buang merata2..penuh kat padang Dataran Merdeka..

5 comments :

EasTBuLLeT ChaoTiC said...

walaupon ko tak berniat tak buat maksiat.. tpi ko pergi ke tempat maksiat... itu dah boleh dikira maksiat...

no offense...

tp better takyah pergi... kalo nak pergi gak, ajak aku... ha3!


-eastbullet-

aCu said...

y u sound so sad?anytin' happened last night?

rozuan said...

chika:x de pape la..cuma smalam rase x tenang ckit..biase la tmpat cm tu..

Shukri Mohd Ali said...

anda dikehendaki wajib hadir ke usrah minggu hadapan. harus! hehe.

maksiat wo...takut aku dgr...huhu...

gadis melayu said...

x sangke pak cek biola kenal epiz ngan pejal.. kim slm windu ye kt dorg.. huhuhu..