Friday, January 29, 2010

Kawasan masjid jadi huru hara..

salam kepada semua pembaca..
ari ni mcm biase la..
menunaikan kewajipan sbg seorang lelaki Muslim..
Solat jumaat secara berjemaah di masjid..

tp,ap yg blaku sgt mgejutkan..
hbis je solat Jumaat, aku nmpk byk sekumpulan polis @ FRU..
dgn senjata siap belantan lg..
ap dh jd ni..

then nmpak sekumpulan mahasiswa tgh melaungkan sesuatu..
baru aku sedar..
Diorg tidak puas hati ttg keputusan PRK semalam..
mgkin mereka buat demonstrasi secara aman..
tp kenapa polis smpai mmbawa senjata?
pelik jgak aku..

aku sekadar memandang dari jauh..
x berani nk masuk dekat..
kan x pasal2 aku plak yg kena pukul..
aku x menyebelahi mana-mana pihak..

ALLAH SWT maha adil..
Jika betul pengiraan kertas undi itu tidak telus,tuhan akan tunjukkan..
Tuhan akan bantu orang yg dianiyai..
tapi aku sendiri pon x tahu sape yg btol
sape yg salah..
yg penting,aku dh menjalankan kewajipan aku utk mngundi..

p/s semoga apa yg berlaku dapat dijadikan iktibar..

1 comment :

azaliahjsalleh said...

ok kite pun dh mengundi untuk mpp uitm