Sunday, January 31, 2010

protokol ke 10 Agenda Yahudi


salam n selamat sejahtera..
buat semua pembaca blog pak cek biola..

tajuk ni agak sensitif n terlalu panjang..
tp kite sbg umat islam dan umat lain harus tahu
akan perkara ini..

Dalam protokol ke 10,ad 8 perkara yang Yahudi bangkitkan



1.Song
Lagu-lagu yang menghiburkan..jika ada anak-anak yang tak tau mengucap..
tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela..
Ada anak-anak yang tak hafal Al-Fatihah..
tapi boleh mengingati lagu Siti Nurhaliza yang panjangnya berdepa depa..
berjaya sudah Yahudi..
Hingga kita terfikir..bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?..
Lihatlah betapa Yahudi menyerang kita melalui muzik..

2.Sex
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex di mana-mana..
di kaca tv,dalam filem,dalam iklan...babak sex amat lumrah..
kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua
sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex..
filem 18SX amat laris berbanding filem U..VCD lucah mudah didapati..
dan harganya amat murah... Adakah filem yang tiada adegan sex?
Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah..

3. ...Smoke....
Rokok..menjadi kegilaan para remaja dan setiap lapisan masyarakat..
sehingga dikatakan tidak modern jika tidak merokok...
malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan
yang kononnya mau di gelar 'up to date'..
Dulu yang merokok ini golongan ****** saja....
ataupun penari kabaret.....( aku tengok dari filem P Ramlee )....
tp skang ni dah jadi trend..orang yg x merokok dianggap kolot..
Fikirlah sendiri wahai pembaca sekelian.


4.Sport..
Pelbagai jenis sukan di tonjolkan
lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan..
Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss..
bukan yang bermain sahaja tak sembahyang..yang menonton pun tak sembahyang juga..
Kalau menonton dirumah..akan lambat sembahyang
sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL..
Yahudi gol lagi..sampai ada ulamak kata..kerana sukan..sembahyang boleh tangguh...MasyaAllah..

5.Fun..
Hiburan..di mana-mana kita dapat hiburan yang melalaikan..
Kalau kita lihat dalam 100 majalah..mungkin 99 adalah majalah hiburan..
termasuklah majalah mangga....yang menayangkan buah mangga artis perempuan..
Kalau ada konsert..sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang
dan bila ke konsert..pelbagai maksiat akan diselit masuk..Yahudi terhibur lagi..


6.Female...
Perempuan...tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan..
terutama dalam iklan..yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan..
Kalau kita ke kedai bateri kereta..dihadapan bateri
terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi..
apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?..
kalau iklan ****** perempuan..itu sepatutnya la...
Yahudi bersorak lagi..


7...Fashion....
Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam..
sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat..
Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung
tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat?
Yang mewarnakan rambut lagi teruklah..Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan..
Bila warnakan rambut..mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung..
Bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu..
Kalau dah rambut diwarnakan..sembahyang pun tak sah..malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air..itu tak kira yang cukur bulu kening lagi...

Yahudi ketawa lagi....
Umat islam sudah jadi macam Yahudi.....


8.Food
Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasuklah MC D, KFC,Pizza hut..
dan seribu satu macam lagi..
Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina....
masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan..
tapi makanan Barat menjadi kebanggaan...
Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi..tetapi berfikiran pun macam yahudi..Nauzubillah..Yahudi makan Islam lagi..



p/s sekian sahaja..Pak cek pon sama jgak..kkadang pak cek pon tlibat ngan yahudi..Makan KFC sume tu x yah dok cte la kang konsert.bkn pak cek x nk bg korg wat bnda kat atas..ap yg boleh elak,kite elak la..
klu x leh elak nk wat mcm mana kan..

2 comments :

azaliahjsalleh said...

urm , terkedu buat seketika
ada benarnya ;(
malu dgn diri sendiri

Shukri Mohd Ali said...

bangsat punya Yahudi!

tapi itulah, ramai anak muda yang dah hanyut...

moga kita tergolong dlm tentera fisabilillah! takbir!