Saturday, January 2, 2010

ubah selera..



rase cm nak ubah selera plak ari ni


asyik dok makan nasik je ari-ari..


nek bosan plak..


ap lg,terus r aku surf internet..it's delivery time..


pizza hut become my choice..


pakat ngan kawan order menu..




kol la 1 300 88 2525..


"delivery anda akan smpai dlm 45 minit lg.."


x sbar nk makan ni..


hawaiian chicken pizza + prawn olio + chicken baked meatballs with cabonara sauce..


pergh..mmg x tahan..


"hello Mr. Rozuan,saya kt kolej rahim kajai.."..=)


wah..sedap gile..











Alhamdulillah..syukur pada tuhan..


sudah kenyang..


menu baru dengan azam tahun baru..hihi..






3 comments :

EasTBuLLeT ChaoTiC said...

woi..!! bape hengget semua nih...??

simpan tuk aku weh!! cedap nye meatball tu....

rozuan said...

ad r dlm something ++..klu aku reply komen kt blog ko..ko x reply pon..haha

EasTBuLLeT ChaoTiC said...

ngon... aku suh ko reply kat blog aku supaya aku tau ko reply... xde la mksnenye aku wajib reply..

tapi kalo ko nak rase BODOH, reply la kat blog sendiri....