Friday, February 5, 2010

Jom Baca..


salam dan selamat sejahtera..
buat semua pembaca..
apa kaitan tajuk entri kali ini dengan buku ni..
aku nak rekemen kat semua..
silakan baca buku ni..
sgt bagus dan memang aku suke sgt isi die..

sesuai untuk setiap lapisan masyarakat..
untuk orang islam dan bukan Islam..
Dalam buku ni die cerita
tentang Keagungan Al-Quran menurut perspektif sains..

Dari pengharaman arak,menutup aurat,diet cara Nabi,
wuduk dan sains,solat dan kesihatan..
dan byk lg la..
jd,,kite dpt tahu kenapa Islam menyuruh kita berbuat sedemikian..
sebenarnya ia terbukti dari sudut sains dan kesihatan..
mmg rating 10/10 la..
Selamat menambah ilmu pengetahuan..
dan jangan lupa mengamalkannya..
Insya-Allah..

3 comments :

Nawal Atifah said...

kt ner nk cri buku nih??
bookstore kt ner??
=)

maryam said...

wan..i have read that book...
tell u the truth..bku tu mmg best..its simple n surely u understand it easier...

aCu said...

ouh~ i wish i got time to read those books. kat bilik ni pon ade 3 buku cmtu yag tak khatam2 lagi..haha..simpan wat pekasam. abes sem kang br bace..hehe