Tuesday, February 2, 2010

kisah violinku..


alamak,mana pegi pic violinku dlm folder tu..
hilang ntah ke mana plak..
x pe, xpe..nanti aku uploadkan..
yg ni bkn violinku..
skadar download dri internet..


terlalu byk kisahku terhadap violin tu
teringat satu hari violinku jatuh dan dilanggar kereta..
sedih sgt..mase tu guna duit sendiri untuk beli..
pergh..mmg x tahan la air mata mse tu
redha je la kan..

aku left-handed violinist..
so,agak susah utk belajar..
my teacher pon right-handed..
kkadang mmg violin yg dibeli tu special utk left-handed saje..
position pon akan bbeza sikit..

aku ni jenis lembab ckit pasal belajar..
nk hafal not pon terkapai-kapai..
tp,at last ok le..
skang ni mcm dh karat blik je..hehe..

papepon,aku syg violin aku..
kt sini aku ad prefer bberapa buku utk sape2 nk blaja..



kat sini ad beberapa link untuk belajar violin secara online @
nk beli violin n etc..

Yamaha Music Malaysia

Violin Online

Free Violin Sheet Music

tp,utk lagu Melayu Instrumental.it is difficult to cari skor muzik..
tp papepon,aku akan cuba cari web page yg related..

Enjoy your life..
Feel the music..

2 comments :

aCu said...

yang, sory la i lama x visit ur blog. mlm td kat foyer taleh sembang lama ngan wan sbb kitorg sume tgh sibuk nagn MQA. huhu..neway, i shud invite u je kan utk persembahan kolej.haha..mau?

atiqah azman said...

Hai. Im interesting to learn about violin even im 24 now. Could u mind to tell me places to buy violin's book for the beginner which is easy to understand and learn. I try to find the books in popular n MPH melaka but unavailable.