Monday, February 22, 2010

suka duka cuti..



salam buat semua blogger..dh lama aku x post entri..biase la..blik umah bkan ad internet pon..so,mnyepi je la wat smentara..kisah bmula..

bmula la pjalanan aku blik kelantan..aku nek train kul 9.50 mlm kt stesen Seremban..pergh..dh la 12 jam ni..bdiri plak..tu r..sape sruh x beli tiket awal2..


cm biase la ble dh smpai umah nk jgak g jalan2..ni la jiran aku merangkap kawan baik aku kat umah..jgn tkejut..die sorg perempuan..



ni la bape gmbr bandar tanah merah yg aku ambik sebagai tanda rindu dah lama x jalan2 kat situ..




hai..seronok sakan jalan2 sambil beli barang..biase la,brang kt kelantan murah ckit compare tmpat len..shopping je la..hehe..

aku pon ad gak wat resepi baru..aku pon cm x sure tp rase cm common je makanan tu..x pe la..ap benda?nama die aku bg Roti Telur Sosej..haha..


ni klu tambah ckit sayur + mayonis + sos cili thai..mmg kaw!!lapar la plak rasenye..aduh!!kna bukak mee sedap le klu cm ni..

ad jgak la cter sedih bg aku..umah atok terbakar..mujur x de org dalam umah tu..kesian atuk!!sabar eyk..

ok la..aku pon ngah pening nak wat assignment ni,,pergi dlu..bye!!

p/s
  • Selamat pengantin baru wat rozi n mirah!!jage bini ngan suami baek2 k!!
  • seronok dapat makan satay pkul 1 pg ngan family..miss that time!!

No comments :