Monday, March 22, 2010

Ada apa dengan nama!!



sudah lama asyik cakap pasal orang lain,sekarang ni pasal diri sendiri plak..
r.o.z.u.a.n. inilah nama diberi..


ops!!sangat sakit hati ye!! mcm biase la bdak Fakulti Sains dan Teknologi UKM perlu bjumpa mentor ye at least 3 kali satu sem utk dapatkan slip exam(hello!!tadi x perlu pon..dgn bangganya aku ambil slip exam without mentor card!!)..
apa kaitan ngan nama aku???
Mentor ku a.k.a pakar botani..argh!!lupe nama die..,whatever la!!
tringat satu kes ye!! mentee2 ni g la jumpe die n he asked me..
what's ur name?? I said r.o.z.u.a.n.
dgn selamba badak nye die gelak..yeah!!
mmg btol nama aku do not have any meaning..
x de pon erti dlm bahasa arab!!so what!!
siap die promote nama die lg!!ap??pnuh lmah lmbut!!like HELL!!

aku x kisah lg yg ni..tp bile main pasal bapak!!ni yg pantang ckit ni..
kurg ajar r ckp pasal bapak aku..
ko ingt ko lecturer ko bleh wat suke ati ko ke!!
die kata ap?? ap la bapak ko ni bg nama!!
lantak bapak aku la!!ad masalh with u ke!!
geram btol la!!
mujur r sabar ni masih mguasai diri!!
kan x pasal2 plak ad lecturer masuk paper ke!!

try u all fikir..
klu org mainkan ur dad n ur mom,ap perasan anda!!
pergh!!mmg tbakar hati ni..

so.pesan aku kat semua..
x kira la apa pangkat anda..jgn sesekali nk gelak nama org k!!
kalau nama je cantik..makna mcm baik kan!!
tapi amalan harian tu mcm ***..
x perlu nk bmegah dengan nama anda!!
sedar lah diri..

ingat!!ada apa dengan nama!!
andai hati busuk macam bangkai!!


2 comments :

Maryam Fatanah said...

wan...

go to hell la ngn org yg ejek name ko tuh..What do u think he is??? some good-old-person ke?? x gne name baik tp perangai cm longkang..
see?? ak pulak yg emo nih....

ak pun pernah merasa gk bnde ni sume time kecik dlu...

its okay weyh...
be strong..do visit mine..lame je ko x dtg blog ku

aCu said...

wohoho~ sungguh tak patut ye dia. heish~