Sunday, March 14, 2010

Doa.Buat.Mama.

Ya Allah..
jikalau aku diberi peluang..
izinkan sakit mama dipindahkan kepadaku..
aku tidak mahu mama menanggung sakit itu
kerana mama sudah banyak berkorban untuk anaknya..

aku tau..
di saat ini mama perlukan aku..
mama perlukan semua anaknya..
aku tua derita mama..
aku tau kesakitan mama..
aku tau mama seorg yg tabah..
aku tau mama tidak mahu anak2 nya sedih kerananya..

Mama..
Ampunkan anakanda..
bukan niatku tidak mahu menjegukmu..
bukan niatku tidak mahu melihat keperitanmu..
aku tidak sanggup untuk melihat air matamu jatuh begitu saja..

Mama..
Walau kita berjauhan..
walau kita dipisahkan oleh jarak yang begitu jauh..
tapi mama tetap di hati..
Mama tetap dalam jiwaku..

ku hadiahkan
Doa buat mama..
setiap masa dan ketika..
Ku harap mama segera sembuh..
Ku harap mama akan kembali senyum
seperti dulu..

Ya Allah..Kau sembuhkanlah sakit mamaku..

2 comments :

Alynn Notnot said...

amiin~

aCu said...

moga mama wanje cepat sembuh ye. tabahkan hati.