Saturday, March 20, 2010

Pak Lah - Taman Paku Pakis UKM



salam..sangat penat ari ni..tadi Pak Lah ngan isteri die dtg lawat Taman Paku Pakis UKM..Kami sbg ahli Kelab Rakan Taman UKM kna la bkerja keras dlm jayakan projek ni..

Kelab Rakan Taman ni ditubuhkan untuk menjaga Taman Paku Pakis,Taman Herba dan juga Hutan Simpan Bangi..wow!!tmpat ni sgt besar n byk spesies paku pakis ada..mcm biase la,sbg sorg student biologi(jgn takut!!)..mnjadi kewajipan kami utk jaga alam sekitar(wah!!ayat mantap yer!!)

Kami dibahagikan kepada bberapa kump..aku kump 7..kna cuci kolam dalam tu..seronok..haha..
inilah group aku yg suka curi tulang mse wat keje..haha..nape?ambk gmbr nak!!wat keje malas!!huhu..



tapi papepon..pengalaman yg sgt best..UKM ni tkenal ngan research pasal roselle..ari ni dpt minum bape gelas air roselle..siap dpt makan coklat perisa roselle lg..haha..bukan selalu dpt kan..syok giler..++ geng2 yg sgt sporting + layan anak2 lecturer yg kecik comel2 join program ni..x kering gusi tol la..haha..melawak je keje kan..

papepon..enjoy je la tgk pic2 ni k..












byk lg gmbr nk edit..tp byk yg kurg sesuai utk diedit..aku mmg enjoy sgt walau pnat ckit je..papepon,diharapkan semua ahli kelab rakan taman,jagalah taman yg diamanahkan kepada anda tu ye!!

bye!!

3 comments :

yanalililala said...

ala bestnya. sye dpt pergi mjlis pelancaran je dkt dtrn canselori td. tp dpt jgk jmpe pak lah. lepas tu pergi tnm pokok mangga tu.


tapi pernah je mse tahun satu dulu tanam paku pakis dkt taman paku pakis tu. huhu

eastbullet said...

hang edit gambaq guna ape..??

azaliahjsalleh said...

bestnya ;)