Sunday, April 11, 2010

"tag" dari Shuk


untuk tidak menghampakan shuk
aku perlu juga teruskan menaip pasal tag ini..

aku pon x tahu motif sebenar..tapi macam seronok je kan..try je la..

1)Siapakah anda di rumah?
(teragak2 untuk menjawab)Seorang hamba yang masih risau akan amalanNya dan takut pasangannya akan datang menemuinya di saat dia tidak bersedia..

2)Siapakah diri anda di samping rakan2?
Seorang yang perlu berbuat baik sesama rakan agar mendapat keredhaan yang Esa dan seorang yang masih memperbaiki diri sendiri..

3)5 benda/perkara yang anda idamkan tetapi belum tercapai
  • tubuh dibaluti dengan kain putih
  • orang lain mandikan aku
  • diriku disembahyangkan dihadapan orang ramai
  • aku diangkut oleh manusia sebagai roda
  • tinggal bersendirian di dalam tanah
4)Siapakah nama pasangan anda?
masih tidak terfikir..mungkin sudah tertulis di Luh mahfuz..Hanya masa yang menentukan..

5)ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda?
Aku menerima dia dengan hati yg terbuka kerana takdir Allah menentukan segalaNya

6)Bila tarikh anda couple?
tidak mengira waktu kerana couple dengan kematian itu akan datang bila2 masa tanpa menunggu anda bersedia atau tidak..

7)Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Dugaan bersama pasangan yg bernama kematian sgtlah pahit..Aku berasa sangat sakit dan haus bila bersamanya..Namun jika aku bersedia menemuinya,InsyaAllah,manis2 belaka..

8)Lagu tema cinta anda?
Zikrullah dan selawat..

9)Apakah perubahan yang anda ingin lihat pada diri pasangan anda?
Aku berharap agar dia datang di saat aku sudah bersedia menemuinya..Aku berharap agar dia datang dengan cara yang lembut dan bukan kekerasan..

10)tag 10 rakan anda yang laen..
semua follower saya wajib k!!

11)8 things about me
  • gemar akan muzik dan sebarang kaitan dengan muzik
  • gemar mengambil gambar dan mengedit dan mengidamkan sebuah DSLR
  • cinta pada alam sekitar kurniaan Allah SWT
  • suka sgt ponteng kelas waktu petang(ish ish ish..)
  • suka sgt makan..selagi ada mkanan,redah je la kan..
  • suka window shoppin n maen bowling is my favourite
  • mau sgt tolong kawan2..
  • jom kita exercise..diet..