Tuesday, April 13, 2010

thanks.. bukan pasar malam @ diet..


mood : gerimis senja , berarak mendung kelabu by Alleycats..

ketika si tuan blog menulis post ini , dia sedang enak menjamu selera..
mana tidaknya,baru pulang dari Pasar Malam la katakan..
First time pergi pasar malam situ n seronok jugak la..(sambil mulut penuh dengan makanan)

Burger Ayam Special (feveret!!) + nasi ayam + air jagung jumbo..
memang layan je la kan!!

eh!!ada org kata sy makin kurus la!!
sy kurus??rasa mcm biasa je..makan pon maen redah je..x diet papepon..
cuma jogging je la ble free..
Alhamdulillah la klu dh mkin kurus(rasa cm berat x turun2 pon)..

*************************

kat atas tu sekadar mukadimah je..
main point post ni bukan pasal pasar malam @ diet ke ap..
saya ad tlupa something td..

saya lupa nk ucap thanks kt org yg ajak saya g pasar malam tu..
dan lupe nk ucap thanks kat org yg pnjam helmet tu
mgkin kite rasa bnda ni agak remeh
tp,kn manis klu kite ucap time kasih..
org yg tolong pon rase snang ati..
kite pon rase snang ati jgak..

aku ni mmg degil btol..asyik lupe pesan mak aku..
klu org dh tolong,ucap terima kasih..jgn jadi bodoh sombong..
aduh!!nape la aku sering lupa..

Buat Khyrie yg ajak tadi tu..
time kasih byk2..
ari ni aku susah, ko tolong..InsyaAllah,klu ko ad masalh nanti,aku tolong plak k..

**Credit to Khyrie Chew for your invitation dan Hanis for your helmet..



2 comments :

Shukri Mohd Ali said...

patutnya kau bagi kredit kat aku dan adib sbb bagi ilham kat khyrie suruh pegi pasar malam. heh! =P

aCu said...

ha'ah. wanje da kurus sikit. hehe