Tuesday, June 1, 2010

Selamatkan Gaza!!

mood: bercuti,lesen motor,kereta n tunggu result exam..

wat budak2 UKM..bersedia ye!!dengar kata 4hb jun ni result kuar!!

tajuk aku ari ni sebab aku tgok berita semalam..Israel ni memang kejam la..dah langgar peraturan antarabangsa.. mana boleh suka hati die menceroboh mana-mana kapal di perairan antarabangsa..

itu x pe lagi,dah la kapal tu bawak bantuan untuk penduduk Gaza,diorang ni memang x de hati perut betul la.. Layak ke diorang ni bergelar manusia?.. sedangkan binatang pon tahu nak menyayangi binatang yang lain..

Yang paling aku sedih,ada rakyat Malaysia yang terkorban dan ramai lagi yg kita x tahu nasib diorang atas kapal itu..

so,kita semua rakyat malaysia!!kita anti-Israel..

2 comments :

mirachantek said...

tapi realitinya itu cuma cakap2 kosong. tak ramai yang anti-israel pun sebenarnya.

baincardin said...

Salam...

Aminkan doa Imam Masjidil Haram.