Friday, July 16, 2010

impian aku


salam n selamat sejahtera..

ari ni aku rasa kerdil sgt..

bila aku tgk ada org dpt apa yang die nak, terasa juga aku pon ingin sebegitu

bila tengok ada orang mampu beli sesuatu dengan senang,aku pon nak macam tu..

tapi aku kena pijak pada bumi yang nyata..

kehidupan setiap org berbeza..

ada org yg kaya,ada yang miskin dan ada yg tiada rumah atau tempat tidur..

kalau aku rasa aku perlukan sesuatu yg bukan keperluanku,

tapi sekadar ingin memuaskan nafsu,lupakanlah benda itu dariku..

ingatlah,masih ada yang lebih susah dari aku..

p/s mungkin post ini agak pening untuk difahami.. ini adalah luahan hati aku tentang impian aku dari dulu untuk memiliki kamera sendiri.. hmpir beberapa tahun aku bhempas pulas mencari duit untuk mencapai impianku, hari ini aku terfikir, adakah perlu aku memilikinya..Apakah perlu aku mencapai impianku yg ku pendam dari dulu? atau lupakan segala minatku kerana masih ada perkara yang lebih penting dari itu?Sejak dulu, aku sering melihat kamera org..jauh di sudut hati ingin memilikinya..Namun apakan daya, Tuhan sentiasa menguji hambanya..

1 comment :

Muhammad Ar-Rabi' said...

berjimat akhi...
insyaAllah mungkin masa lain duit itu diperlukan.