Thursday, August 26, 2010

Harga Sebuah Pengorbanan..


  • Bila kita sayang orang tu, kita terima je apa yg orang tu kata.. tapi bila kita kata dia? Hati kata tak pe manusia tak perfect...
  • Bila kita sayang org tu, kita tunggu dia lame pon x pe.. tapi bila dia tunggu kita???dia marah2.. hati kata ala, adatlah ada yang menunggu dan ditunggu....
  • Bila kita sayang orang tu, kita x tido pon x pe,layan dia yg tengah bosan.. tapi bila kita bosan? Ada dia layan kita? Hati kata x pe dia busy kot.....
  • Bila kita sayang orang tu, kita gaduh dengan dia, kita diam je.. tap dia heboh 1 dunia.. hati kata x pe, dia tension tu.....
  • Bila kita sayang orang tu, kita call nak cakap dengan dia.. tp dia pulak x jawab fon? Bila jd cm2, x pe hati kata, x pe k buat cam ne dh nasib...
  • Bila kita syg org tu Kita bercerita dgn dia,ibarat crita ngan tunggul lg baik Tp bila dia bercerita ngan kita Kita dgr, sepatah2 kite ingt HAti kata x pe syg la katakn...

  • Bila kita syg org tu Kita sanggup bg dia rest bila dia letih, Tp bila kita letih, dia srh jugak kita lyn dia bila dia bosan Adil ker? HAti kata, ala bukan selalu pun..

  • Bila kita syg org tu Kita jadi cam org gila bila dengar dia sakit, Tp bila kita sakit, Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita, HAti kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam....

  • Bila kita syg org tu Kita x prnh pntingkan diri sndri Tp dia hpokrit thp ngaban HAti kata x pe, dia mmg cm2 kene lah trima..

  • Bila kita syg org tu Kita syg nk tngglkn dia slama2nya Tp dia x tahu kita berdpn dgn maut, Wlpn kita skt,dia kata kat kita,sakit bese2 jer, jgn nk mngarut HAti kata, cmnelah dia bila kita x de, msti dia hepi..

  • Bila kita syg org tu Kita x snggp tngk dia derita Tp dia x prnh hargai diri kita, HAti kata, tau x btapa kita syg kan dia????

  • Bila kita syg org tu Kita snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia Tp adakah dia tahu pngrbanan yg kita lakukan itu???... fikir2kan...

1 comment :

Epis said...

gitu~~~~penah gak alami, tapi masing2 mmemahami,hihi...