Saturday, August 14, 2010

jangan sepak kucing depan aku !!



aku taw la korang puasa..tapi x perlu nak tunjuk rasa lapar korang

dgn menyerang alam sekitar..

yg ko g sepak kucing tuh wat pe..

yg ko g tebang pokok tu wat pe..

korang ingat korang puasa tu just nak tahan lapar @ haus je ke..

membazir je la korang puasa klu korg fikir cm tu..

bek x yah puasa kalau perangai still sama

come on k..aku sgt anti org yg suka musnahkan alam sekitar..

korg ingat kucing tu x tau ke korg puasa!!die pon nk hidup jgak!!

jgn bg alasan korg lapar utk sepak kucing!!

p/s rase cam nak sepak balik je orang tuh..aku memang anti betol la orang sepak kucing depan mata aku..

kn bgus klu korg mcm gmbr kt bwh ni..kucing syg.. Allah syg.. hidup korg pon berkat..

2 comments :

stiffler said...

alamak..macam aku je?

Bungakopi said...

len kali sound sket dgn berhemah..mgkin die xsedar tu