Friday, August 20, 2010

kau hina mak aku!! asal ko x hina mak kau je hah!!


dunia memang gila..segila orang di dalamnya..
hey..kau nama Melayu.. agama Islam..
bila orang suruh ucap kalimah syahadah..kau fasih..
bila bulan puasa, pandai pulak kau puasa..

Tapi bila aku cakap pasal akhlak ko!!
serius, ko lagi teruk dari apa yang aku sangka..
ko ni manusia jenis apa..
siapa ajar ko hah!!
sesuka hati je nak kutuk, hina mak aku!!

ko sape hah nak kutuk!!
aku sendiri pon x pernah nak kutuk mak ko,apatah lagi mak aku!!
senang-lenang,jiwa tenteram je kan ko kutuk!!
aku agi last warning..
kalau ko x nak tarik balik kata-kata ko..
nahas kau aku kerjakan!!

p/s aku tengah puasa tapi jangan cabar iman dan sabar aku!! bila maruah dah tercalar, please stay away from me!!

2 comments :

Bungakopi said...

sabar dik..

mungkin ni ujian Tuhan utk uji kita di bulan puasa ni..walaupun sukar.

aCu said...

sabar ye wanje..