Wednesday, September 29, 2010

14 days : mission impossible.. I failed..



Salam 1 Malaysia..

14 days : mission impossible.. tajuk blog aku untuk kali ini.. sebenarnya tajuk tu ada sambungan die lagi.. without one word @ one sight..

apa motif misi ini..jangan risau.. absolutely 99% pembaca blog ini tak join misi ini.. misi ini sebenarnya rekaan aku semata- mata untuk seseorang yang aku sayang..

aku tak kata 100% pembaca blog ini tak join misi ini(hanya 99% sahaja), sebab aku takut org yg aku target utk misi ini akan baca blog ini..orang yang aku sayang tu adalah pembaca blog aku yang lelap(tidak aktif)..

Kenapa perlu ada misi ini?.. Kita semua dilahirkan di dunia sama sahaja.. Ibarat kain putih yang suci bersih tanpa sebarang corak..

Tapi,bila kita membesar, persekitaran banyak mempengaruhi perwatakan kita.. sehingga kita dewasa..

Orang yang aku sayang ini seorang yang baik sebenarnya.. memang baik.. Tapi, kadang-kadang dia tidak pernah memandang segala kebaikan yang aku lakukan padanya..

Walaupun aku mengakui yang hatinya agak "kering", tapi kadang-kadang perkataan dia membuat aku terguris hati.. Seolah-olah aku ini seperti sampah yang tiada nilai..


Hasil cetusan idea aku, bermula lah 14 days : mission impossible without one word @one sight..


misi ini sebenarnya utk aku menjauhkan diri daripada dia..cuba untuk mengelak dari bercakap atau berjumpa dia.. Ini memang menyeksa diri aku..tapi untuk kebaikan bersama.. aku harap dia dapat merasai ketidakhadiran aku dalam hidup dia.. Setelah selama ini hari-hari aku jumpa dia..

tapi, kenapa mission impossible? sebab aku tahu idea ini x logik dan aku takkan berjaya..
memang benar sayang mengatasi segala.. aku mampu tahan 3 hari je..

come on..aku sepatutnya tak buat kerja gila ni.. terus mesej dia.. tutt..

Maaf rozuan..anda gagal dalam misi ini..

you are loser in this game!!



2 comments :

Shukri Mohd Ali said...

lelaki ke perempuan beb? lu taknak kenalkan kat gua ke? kehkehkeh =D

awaniz said...

patotlah kau dah lama tak jumpa aku.. ceh!!