Sunday, September 26, 2010

kongsi cerita..


Salam buat blogger semua..

Salam Aidlfitri.. Maaf zahir dan batin kalau sepanjang pembikinan blog ni,ada ayat yang kurang menyenangkan..

Hampir dua minggu lebih aku mendiam diri..hari ini rasa terbuka hati untuk berkongsi cerita..kalau ikut hati,memang banyak nak dikongsi.. Al-maklumlah,dalam 2 minggu, apa-apa boleh terjadi..

1) Rumah aku..


Alhamdulillah.. rumah hampir 80% siap.. hari raya hari tu sudah pasang lampu.. InsyaAllah akan siap tidak lama lagi.. akhirnya tercapai gak impian mak ngan ayah untuk ada rumah yang selesa.. Mudah-mudahan doa mereka dimakbulkan.

2) hari raya aidilfitri..

Alhamdulillah..setelah berpuasa selama sebulan, dapat juga kita beraya lagi tahun ini.. Raya tahun ni bagi aku disambut sederhana..sekadar untuk memeriahkan suasana raya.. apa yang penting, sate menjadi menu wajib bagi keluarga kami pada pagi raya..seronok dapat jumpa sanak saudara.. tapi,yang sedihnya, kakak tak dapat nak balik beraya sebab ayah mertua sakit..tak pe la,tunggu raya haji nanti ..

yang penting, raya ni dapat main kat pantai..wah,rindunya ngan pantai ni..tempat main masa kecil-kecil dulu.. pantai bisikan bayu..



3) exam mid sem..exam violin..

memang sangat penat.. sebelum raya ada mid sem.. minggu ini pon ada mid sem.. ++ terasa cam nak ambil exam violin.. nak naik gred yang sudah lama terbengkalai.. baru je balik dari briefing pasal exam.. Dalam 2 bulan lagi ada test la..doakan saya k!!


rasanya banyak lagi untuk diceritakan..tapi cukuplah setakat ini dulu..InsyaAllah aku akan update balik blog ni dengan lebih aktif..

Kepada semua, maaf dipinta andai terkasar bahasa
Salam aidilfitri dari Pak Cek Biola..


4 comments :

Shukri Mohd Ali said...

kalau ada masa lapang, gesek-gesek la violin tu kasi kami dengar. hehe =)

K-rool said...

pakcik biola nie nmpak muda la...
ada rahsia ke?

aCu said...

eh, umah wanje kat mana?

Maryam Fatanah said...

salam, wan...

hahaha...selamat hari raya..its not to late isn't it? okay..nmpak raye ko cm best je..siap umah bru lg..heheheh..mine x brape nk sronok..my dad sakit time raya..so raya kat hospital jer..hahah..dah tkdir allah kan..ape leh wat