Friday, November 5, 2010

Jatuh Cinta pada lirik "Bila Cinta" dan Lagenda Budak Setan


Assalamualaikum dan salam sejahtera
buat semua blogger,follower dan reader..

Korang semua pernah tengok filem Lagenda Budak Setan..
Aku sebenarnya bukanlah minat sangat filem Melayu
tetapi aku berminat nak tengok cerita ni
sebab my roomate dok gelak je tgk cerita ni ..best ke??



Cerita ni diadaptasi dari sebuah novel..
tapi apa yang best,cerita ni 100% dari novel dan tidak ditukar plot atau jalan cerita..

Memang best..sesuai untuk pasangan yang bercinta..
berani menonjolkan genre romantik yang tidak bosan..Silalah menonton ya!!

Dan lagi satu Lagu "Bila Cinta" nyanyian Gio
menjadi lagu tema filem ini..sangat best,, lirik penuh makna..

Sape tau lagu ni..angkat tangan!!
haha..



jom kita layan!!

13 comments :

Nur Diyana Mukhtar said...

lagu tu sangat bermkna.. everytime i listened to that song, i will cry..

Rozuan Ismail said...

samalah kita yana..lagu tu sgt bermakna..kalau ada masa,tengoklah cerita tuh..sangat best..

Budak Kajai said...

nama cter pergh...
tapi jalan cter...jiwang siot

Nur Diyana Mukhtar said...

went to the wayang for twice.. and got dvd.. hahaha.. :) i love it..

Rozuan Ismail said...

wah..semangat sungguh,,wan download je..huhu..btw,i like yor latest post..romantik seyh..x sabar dah ni nk makan nasi minyak..

Nur Diyana Mukhtar said...

kat mana dload movie malay? yana tau na dload barat nye je.. haha.. :) hurmm~ ntah sewel pe post gitu.. hahahaha.. :) tengs.. insyaallah.. in 5 years.. ahaks!

Rozuan Ismail said...

eyh..kt syok.org x de download citer melayu ke?huhu..x taw plak..ke yana download kt ner??

lagi 5 tahun..wah x lama tuh..jgn lupa hntar kad kahwin..kalau malas sgt..tag je kt fb..dure dtg..jd wakil sebelah laki..haha

Rashid said...

salam

Tengok gambar je dah rasa romantis.. hehe

Rozuan Ismail said...

baru tengok gambar kan..belum tengok filem dan dengar lagu lagi..lentoklah agaknya..huhu..

Nur Diyana Mukhtar said...

yana dload kat thepiratebay.org.. hurmm~ situ filem english je.. :) hehe.. lama lagi laa.. jauh lagi perjalanan.. masih muda lak tu.. hehe

Rozuan Ismail said...

try yana tgk kat syok.org.. ada filem melayu rasanya..

nor aifat a.rahman said...

lagu die syahdu kot!!!

SyoknyaDownload said...

1054 movie melayu untuk yana.

http://syoknyadownload.blogspot.com/search/label/Movie%20Melayu