Thursday, November 11, 2010

Last Paper dan Mood Cuti..


Assalamu'alaikum dan salam sejahtera
buat semua follower,blogger dan reader..

Hari ini bersamaan 11/11/2010
aku akan ambil paper exam yang terakhir,
Pendekatan molekul dalam pemuliharaan

Memang x de mood untuk exam..
sebab fikiran bukan ke arah exam..
mood cuti lagi banyak..

dan esok,aku mula meninggalkan Kolej tercinta
untuk pulang ke rumah
selama hampir sebulan..

P/s
doakan kejayaan aku dalam last paper ni..
mudahan selamat sampai ke rumah di Kelantan untuk beraya dan bercuti..
selamat bercuti dan berblog untuk semua..


8 comments :

Nur Diyana Mukhtar said...

good luck! on monday t, yana balik kelate gak! :D hehehe~

ateeka amer said...

esok paper last. hoyeahhhhhh

faizol-1 said...

study mane??

ila haron said...

bro...hari ni 11 november ker 11 october??hehehehhe

nora amila ghazali said...

good luck

nur said...

goodluck
ALL IN ONE

faizs said...

chayok2 wan.. abs exam boleh njoy.. gahaha.. =)
tp faizs ade 3 more paper to go.. =b

ayied farid said...

semua ckp gudluck je..aku tambah,gudluck n selamat bercuti n raya haji..baikkan aku?hahahha..:P