Saturday, November 13, 2010

One more week to my birthday!!


Salam semua..

Aku ni memang gedik kan..haha..
x surprise la cam ni kan..
siap nak countdown birthday lagi..
argh..lantaklah orang nak kata apa..

ala..yg orang pura2 tak tahu birthday dia tuh,
padahal diorang tahu..
tapi pandai plak berlakon
buat muka surprise..haha..

Aku memang dah lama tunggu tarikh ni
20/11/2010..
Oh my birthday!!
tau kenapa??
tengok lah kt bawah ni
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
sebab aku umur 20 la..huhu
dah x de dah no belas2 kat depan tuh..19 ke..18 ke..
maknanya aku dah masuk dekad yang baru..lala..
seronoknya

p/s sape yg dah baca entri ni..
siap hadiah besar2 taw..
haha..aku mahu jadi besar!!

4 comments :

Amirah Adnan said...

ceyhh..yo2 o jek..haha..:p

btw, kite sebaya la!=)

cume 22/02/2011, mira da 21..
( nak gak mentioned besday kat sini..keh3 :p)

zacky ~786~ said...

haha.` yeke pokcik biola..!! den abg la erkk cmnie.. ?? haha..

zamdayz said...

ok la. nak wish awal2. nnt lupa.haha
hepi besday!

ila haron said...

pergghh...bebudak lagi rupanya......