Thursday, November 11, 2010

Plan cuti dan Lokasi percutian pilihan anda..


Salam buat semua..

Cuti sem hampir tiba bagi aku dan
mungkin sudah bermula bagi orang lain..

Apa plak korang semua cuti ini?
tidur?shopping? kerja part time?

Apa2 pon..selamat bercuti untuk semua..

Kalau korang diberi peluang untuk bercuti?
lokasi mana yang awak pilih?
Pantai?hutan?air terjun?

atau negara mana yang anda pilih?
Malaysia?korea?France??huhu..

p/s mood cuti..

8 comments :

chentaMAYA said...

pantaiiii!

Puteri Iqa Izyan said...

thanks 4 coming...

ekceli sy pon tak phm sgt glitterati tuh..

why no u cek sini : http://www.suterablogger.com/2010/05/tips-apa-yang-korang-kena-tau-pasal.html

td ade search psl nih :)

Maryam Fatanah said...

encik wan !!!..cuti ni wat pe lg kalau bukan duduk rumah smbil menonton tv, on9..tdo..dan sebagainye..

Kalau diberi peluang nk bercuti..n if byk duit la kan..teringin sgt nk g eropah weyh..best kot

pena said...

prgi pantai best..

wah.. jeleznya.. bru cuti, cuti sem pena dh nk abis..

selamat bercuti..

zacky ~786~ said...

hohoo..~ jgn ckp psl cuti sem ngn eden..!!
den cuti stdy leave lom lg.. korg dh hbs paper daa.. .

jless2...

hakeem kira said...

aku cuti mid sem ni cdg nak berjalan kat penang je . dah lama aku nak dtg beruti kat sana

nur said...

cuti la kat mana2.. janji ada gambar.. nak souvenier gak
ALL IN ONE

faizs said...

faizs buat part tyme wan.. kumpul duet nak kawen.. gahaha.. =b
wan cuti buat ape..