Wednesday, November 3, 2010

Saya di"tag" oleh Si Cika..



Salam dan Selamat Sejahtera buat semua.

saya ditag lagi..dush..kali ini from my senior, Cika a.k.a. Cikaro

Once you have been tagged, you are supposed to write
a note with 25 things, fact, habits or goal about you. At the
end choose 20 people to be tagged. You have to tagged people who tagged you.
If I tag you ots because I want to know more about you.




1) Nama penuh saya Mohamad Rozuan bin Ismail..

2)Nama gelaran saya rozuan,wan,wanje,adik,due( untuk setakat ni la..)

3)Saya minat muzik dan boleh main violin(sikit2 la..) dan mahu belajar piano..

4)Saya ada pengalaman bekerja dan kerja sebagai penjual burger..maw rasa burger saya??

5)Saya memang gila fotografi dan sedang dalam proses kumpul duit untuk beli Nikon D90..

6)Saya memang gemar shopping terutama bila Mega Sale ada..baru jimat sikit..

7)Memang jatuh cinta dengan game bola tampar tapi kurang peluang kat UKM ni..

8)minat lepak kat mana2..makan2..maen bowling..huhu..syok..

9)Birthday saya 20/11 taw..jd tinggal 17 hari lagi..jangan lupe taw kawan2..

10)Saya bangga jadi anak Kelantan..huhu..

11)saya gemar jogging..siapa yang selalu pergi stadium tuh,mesti selalu jumpa saya..

12)Saya punya impian besar ingin tamatkan pelajaran saya dan dapat kerja yang elok..

13)Saya jenis pendengar yang setia tapi cepat sensitif..

14)Kadang-kadang,saya jenis cepat marah.itu kelemahan saya..

15)Saya ni pantang diajak,kalau orang ajak pergi mana2,mesti nak ikut..

16)Saya lebih gemar bersendirian..untuk masa peribadi sahaja..

17)saya suka belajar sesuatu yang baru..cadangkan ok kat saya..

18)saya gemar mencuba pelbagai jenis sukan..walau x terror,, bola sepak,futsal,bola keranjang,tenis,renang..banyak lagi la..

19)Saya suka kucing sangat2 sebab dia faham akan kita..

20)Saya suka makan dan masakan emak adalah yang terbaik..

21)Saya benci orang yang hipokrit dan tikam belakang..

22)Saya pasang impian untuk balas jasa ibu bapa saya..

23)Walaupun saya kurang sempurna,tapi saya masih punya hati dan perasaan dan tetap menyayangi si Dia..

24)Saya cepat down tp cepat strong balik kerana saya ada Allah SWT..

25)I love evryone so much..



ok lah..tag ini saya serahkan kepada sesapa je lah..
bye..


3 comments :

aCu said...

haha..bagus! cepat pantas dan cekap! hahaha..perlu la nak g tau tarikh lahir kan? hahahaha

ariph™ said...

ak dah kna tag benda ni banyak kali. tp ak x langsai2 kan lg. haha

Rozuan Ismail said...

cika:haruslah post tarikh lahir..dah nak dekat plak..

ariph;ko memang pemalas,,dan aku pon malas nak wat benda ni