Tuesday, December 28, 2010

Aku tetap aku.. engkau tetap engkau..


Salam Malam..

Tajuk macam pasrah je..huhu..

Wan sungguh menyampah kalau ada orang nak tegur..
Kenapa kau tak boleh jadi ok sikit??

erm..pergh..bikin panas la diorang ni..
aku tetap aku la..
ko siapa nak tegur??
Kalau betul wan buat salah..fine!! tegur la..x kisah pon..
yang jadi masalahnya,
dia tegur wan sebab wan x leh jadi seperti orang lain..

weyh,wan bukan hipokrit ok!!
be myself..buat apa nak jadi macam orang lain..
hidup ni biar jadi diri sendiri..pijak kat bumi nyata..

Come on lah..tuhan jadikan kita berlainan
nak kita saling kenal mengenali..

x kan nak sume orang dalam dunia ni nerd,skema..
pergh..bosan gila..huh..

Pada yang sound org tuh,
sedar diri ckit,kita semua x perfect..
ada salah masing..
tegur elok2 ckit ye..

2 comments :

Izamir Ridzwan said...

sapa buat wan marah ni.. adoii

KizZ said...

Betul-betul...kita perlu jadi diri kita sendiri..not others...pedulikan mereka okay..

Jom skodeng,
Kuasa Seorang Wanita