Tuesday, December 14, 2010

Angel Ft Hadi Idola Kecil 3 - Bertamu Di Kalbu


Assalamualaikum dan salam sejahtera
Pak cek bukak youtube dan search Idola kecil 3..


oh ya.. idola kecil ni pertandingan realiti nyanyian untuk kanak-kanak anjuran TV9
sekarang ini dah masuk musim ke 3..aku tak tau kenapa..memang aku layan sejak musim pertama lagi..

juara idola kecil 1 - Wada


juara Idola Kecil 2 - Dayana

Baguslah..baru kita tahu bakat kanak-kanak ni..
walau program ini ada kontroversi tapi biasa le tuh..
mulut orang mana boleh nak tutup kan..

jom la layan lagu ni oleh Angelica dan Hadi idola kecil 3
Bertamu di kalbu yang dipopularkan oleh jaclyn Victor

3 comments :

Izamir Ridzwan said...

huhu IR pon layan idola kecil ni.. suke sgt2

nurafie91 said...

yaehhh!!! nuruL sukerrr idoLa keciL drp idoLa besar (other cmpetition) hahaha Layan wif adiQ3 nuruL....hehhe n nuruL Layan tv9....sume yg di paparkan mmberi kesan...

akubersamaCahya said...

abc pun suke.. tak miss punye.. klu miss usha dlm tonton la~~ suke sama balqis!!!