Friday, December 31, 2010

Bau Ketiak Bacin Si Mamat Bangla.. Busuk 1 gerabak Komuter..


Selamat pagi semua..

wan baru je sampai dekat kolej
selepas berjam-jam menaiki Komuter

Hari ni pergi settlekan bayaran yuran exam violin..
alamak,kad ATM buat hal pulak..
x bayar full lagi,kena pergi lagi sekali..
baru dapat slip exam..

cik Komuter..

By the way,
itu bukan benda yang nak dipersoalkan dekat sini..

Korang pernah hidu bau ketiak Bangla tak?
mesti tak pernah dan tak mahu kan..
tapi,probability korang akan cium ketiak diorang akan ada bila korang naik 
pengangkutan awam seperti cik Komuter ni..

Petang tadi,aku berasak-asak masuk dalam Komuter sekat KL sentral..
dah la panas,tiba-tiba aku rasa silap parking..
kenapa area aku ni mamat Bangla je??
mula-mula macam biasa..
tapi bila Komuter dah start gerak,dan Mamat bangla ni mula angkat ketiak dia
aku dah dapat hidu bau bacin ketiak diorang
masam nak mampus..
kalah susu masam dalam peti ais rumah aku yang aku simpan sebulan..

gay sangat gambar ni..saya gay,,saya ok!!


aku rasa macam nak mencarut masa tu jugak la..
Hoi Bangla,ko ni reti mandi ke x?
bau dia memang aku tak dapat bayang..
korang nak try,korang try..
sumpah aku dah tak nah..
memang tahan sabar dari KL sentral ke Seremban..

Kesimpulannya,bila duk dalam Komuter,
jauhkan diri dari mereka..
kalau korang nak hirup udara segar je la..
kalau korang rasa bau mereka best,joinlah mereka..huhu..

4 comments :

Izamir Ridzwan said...

mesti rasa macam nk termuntah kan

sy!ka said...

hahaha...mmg xbole elak la tu..nsib bdn hihihik

whitecappuccino said...

ohh!! tak sanggup nak merana begitu..huhu

DiaUmaiNiNaz said...

dorang ni mandi cm kita jugak rasanya tapi kureng sikitla rajinnya..makan bawang lebih gas la tu...huhu xnk la bacin tu..wek!