Thursday, December 23, 2010

budak UKM tengah kaya!!


Salam buat semua..

eh..pelik bin ajaib!!
kenapa budak UKM nampak happy semacam je..

pandang dah tak tengok kiri kanan..
ramai pulak yang beratur dekat ATM tu ye..



Oh..duit PTPTN baru masuk..
patutlah semua macam senyum lebar sampai ke pipi..

Oh ya!! ingat taw semua..
Duit PTPTN tu duik rakyat taw..
kira duit mak ayah kita bayar cukai le tu..
x lupa kepada perokok sekali yang sanggup bayar cukai beli rokok..hehe..



jadi,gunalah duit tu dengan sebaiknya..
bukan x boleh shopping ke apa..tapi,pentingkan yang keperluan dulu ok..
lantak koranglah nak pakai sampai habis..

sebab nanti korang jugak yg bayarkan..
sebelum terlambat,

belanja biar berhemah ok!!

5 comments :

MiSzy DiaN said...

Pt dah kuar..
JPA pula tak taw bila nak kuar..huhuhu

Diya Edhayaa said...

boleh paw dak ukm r skang...
haha...

hanisah said...

sm lah.dlu kat tmpat sy pon cmnih gak.beratur kemain panjang.

hakeem kira said...

yeay~!!!

syik@ iek@ said...

hahaha...upm sedang tgu..:)