Thursday, December 23, 2010

Contest Aku dan Kaca Mata


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua..

ok,kawan blogger wan ada anjurkan satu contest

beliau adalah Syafiq Rosli

Syarat-syaratnya:
  • Menjadi follower seikhlas hati yang mungkin
  • Memerlukan gambar anda yang memakai kaca hitam..terpulang edit ataupun original
  • Tinggalkan link anda di entri ini apabila sudah join dan letakkan gambar banner di sidebar
  • Tag 2 orang rakan anda


Hadiah-hadiahnya   

Tempat pertama: RM 100
Tempat Kedua: RM 80
Tempat Ketiga: RM 50

jadi,gambar pilihan wan ialah..tara!!!!!!!!!!!


saya maw tag
zacky
IR

5 comments :

Izamir Ridzwan said...

lumayan giler hadiah

man yusoef said...

aku dah kecik hati nak masuk contest ni...asyik tak menang je...hahahah

mary ann ;) said...

hahahaha..gud luck ya.. ;)

man yusoef : sy pun tak pernah mng, masuk sekadar nak buat entry baru..hehehe kalau mng tu bonus lah..

nora said...

apsal ko tak tag aku??

aku pun nk join gak

Syafiq Rosli said...

tuan owner datang tgk..nice poto..all da best