Saturday, December 11, 2010

Fahrenheit 88 : Nafas Baru Bukit Bintang

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua..

Korang semua selalu tak pergi Bukit Bintang? Kalau dulu terkenal dengan butik-butik mewah di Pavillion, sekarang ni ada pusat beli belah baru, Fahrenheit88..setanding dengan pavillion gak la..


sebenarnya,Fahrenheit 88 ni dulunya adalah pusat beli belah KL Plaza tapi bila dah upgrade ni,tukar nama dan nampak lagi grand la..

Fahrenheit 88 ni ada 5 tingkat dan lebih 250 butik disediakan..wow!! banyak tuh!! tapi mesti semua mahal kan!!huhu..


dan korang mesti pernah dengarkan nama ni Uniqlo.. Uniqlo ni adalah penyewa terbesar dekat sini.. Uniqlo ni macam tempat nak cari pakaian branded dari jepun..memang sejak dibuka, berduyun-duyun orang datang tak putus-putus..Pendek kata,tempat panas atau hot stuff!!hehe..





So,kalau korang rasa bosan pergi pusat beli belah sama,try la Fahrenheit 88 ni..mesti korang rasa kelainan..tapi,jangan lupa bawak duit ppenuh kocek la..faham la harga kat sini..

p/s dengar kata baju kt UNIQLO berbaloi,,x de la mahal sangat..

5 comments :

Puteri Iqa Izyan said...

250 butik?? wow!

nk sgt soping2 kat uniqlo :P

ANATI SOKI said...

sbb style jepun smua comel2.. suka! :)

mijieywardie said...

G ske brg uniqlo..

fathiah said...

wow... nak pegi la nih..... ehehehe

nur said...

wow.. harus pergi tu
ALL IN ONE