Sunday, December 19, 2010

Iklan Mr. Nuffnang x keluar? Iklan apakah itu??


Assalamualaikum dan salam sejahtera

pada yang belom solat tuh,jom solat yer..

ok!! berbalik pada topik,erm..
korang perasan x ada satu iklan Nuffnang tak keluar gambar??
Kenapa ye??

sila klik untuk membesar

adakah wan dah buat Mr. Nuffnang marah?
sampai tak nak bg iklan..erm..

Wan tgk blog orang lain macam tu jugak..korang ada perasan x?

10 comments :

dhilla nazli said...

nuffnang un tataw ape mende.. eheheh

Wan Hafisah Collection's said...

ha'ah yek..knp? jap ada. jap xde??

MiSzy DiaN said...

nuff2 merajuk kot kat semua blogger..hehehe..

azhar said...

tu lah pasal..aku ingat template aku ada masalah...kalau kuar pun setengah jer..hehe

azaliahjsalleh said...

dh lme x kesah ttg nuff
sbb kedekut gile pastuh na dpt duet byk pun susah

Izamir Ridzwan said...

IR pon kadang2 jdi cmni.. puteh je

NuRul said...

haah nurul pi mana2blog pn byk mcm ni tau

akubersamaCahya said...

dah lama dh pasan.. huhuhu

Lis Amir said...

mungkin nuff tgh upgrate system ke ape. sbb tu jd cmtu kot. *jwpan suka hati sndiri. hihi

nadia said...

wan,
nadia pon same.
nadia ingtkan nadia je..
kt same la..
huhuh