Monday, December 13, 2010

Kenapa lambat update pendapatan mingguan, Mr. Nuffnang?

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua..

Pak Cek ada masala sikit dengan Mr. Nuffnang ini..
Kan Nuffnang akan update pendapatan kita setiap minggu kan..
Biasanya, kalau pendapatan minggu lepas,pagi Isnin minggu ini Nuffnang biasa 
akan update pendapatan kita..

Tapi,tadi pak cek buka laman web Nuffnang.
alamak,masih tak berubah..
Hari tu pak cek ada hantar tiket pasal hal ini dan mereka kata ada masalah teknikal..

Pak Cek pon tak salahkan mereka
sebab masalah teknikal ni tak boleh dielak

Pak Cek sebenar dah jadi tabiat,bila pagi Isnin je seronok
nak tengok pendapatan Nuffnang akan di update
tapi sekarang ni dah x boleh macam tu..huhu..


yang tak sedap hatinya bukan apa,
tengoklah..hik hik..kosong lagi..huhu

p/s Korang nye Nuffnang dah update ke pendapatan minggu lepas??

4 comments :

zacky ~786~ said...

ntah la.~ zacky pn xthu cmne..
situasi sama mcm wan.. :(

nur said...

rozuan:
wah.. banyak BE.. tahniah
ALL IN ONE

Izamir Ridzwan said...

wan, dia memang setiap hari isnin eh diorang akan update

mia.lia said...

wahhh,,xpixel tuhhh..hehe