Friday, December 31, 2010

Malam ini bikin cuak.. x caya? tunggu lagi 9 bulan..mesti ada kes buang bayi..


Malam ni mesti ramai kan
berduyun-duyun pergi kat tempat celebrate New Year..
KLCC,Bukit Bintang, dan mana-mana lagi la..



by the way,kalau tengok macam tahun-tahun lepas lah kan..
banyak la si jantan dengan si betina ni
terhuyung hayang mabuk..terlampau gembira sambut..
sampai tak ingat dunia..Entah-entah dah tak ingat tuhan..


Yang buat lagi malu, Melayu Islam pulak tuh..
apa la nak jadi ngan orang kita sekarang ni..
dah tak tau halal haram..



wan bukanlah alim sangat..
setakat sambut New Year,wan pon sambut
cuma pandai-pandai la jaga diri n maruah kan..



kalau tak percaya,
tunggu bulan 9 tahun depan..
confirm banyak kes buang bayi..
Aish.. no komen lah.. nasihat dah banyak bagi
tapi tak sedar-sedar jugak..

10 comments :

Si DauN CeRi said...

takut nak pg tempat2 yg ada sambutan thn baru besar2ran ni..

sy!ka said...

tol2..ika pn setuju!! asal de event besar2 ran..jd la..perkare2..sebegini..upset!

King Of Single said...

melayu makin layu

9 bulan yg lalu bakal berulang
bayi dicampak dalam longkang 9 bulan mendatang

dunia makin nazak..mase telah disiakan dgn banyak
mak bapak biarkan anak, please la!
jgn biarkan sangat...ckup2 la dose dgn manusia...dose dgn tuhan usah ditambah..kesian nyawa tak berdose menjadi mangsa!


p/s : pakai kondom jgn kasi bocor...tp dose tetap dose.PEACE!

whitecappuccino said...

yer betul..kita tunggu 9 bulan lagi camana..

whitecappuccino said...

yer betul..kita tunggu 9 bulan lagi camana..

ArELeEz said...

sambutlah dgn cara yg betul & diredhai..

Izamir Ridzwan said...

anda ditagged dalam GA IR..

http://www.izamirridzwan.com/2010/12/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

kiwi said...

celebrate, celebrate jugak. yang penting Jaga diri, jaga iman.

selamat tahun baru semua :)

Sham said...

setuju3x... aku pun tak faham kenapa 'tahun baru' perlu disambut sebegitu???

azalia hjsalleh said...

manusia pendek akal