Friday, December 24, 2010

Mengumpat kat belakang!! Apa jenis manusia la macam ni..x gentleman langsung..


Assalamualaikum dan selamat petang..

hujan lebat kat sini..
agak seronok jika nak tidur atau lakukan aktiviti yang sewaktu dengannya..

Kadang-kadang kita ni tak perasan yang kita buat salah..
biasa lah,nama pun manusia,x kan lari dari buat silap..

Tapi,wan paling benci manusia yang suka mengumpat dari belakang..
lepas tu, depan kita punyalah baik tahap malaikat..



Hipokrit..pendek je perkataan tu..
tapi,wan memang tak suka perkataan itu,,
kalau betul tak puas hati atau nak tegur sesuatu..
face to face la kan,,apa main cakap belakang..



Buat yang suka jadi hipokrit ni,ubahlah diri anda..
banyak dosanya kalau mengumpat orang..

p/s paling benci kalau laki yang mengumpat lelaki..x gentleman langsung!!

4 comments :

qasehraihan said...

LAKI NGUMPAT LAKI???eiii xbagus tu...dun like dun likw..hehe

jom jenguk blok saya tgk cerita BELI KEROPOK LEKOR KENA AMBIK NO GILIRAN MACAM KAT BANK/KLINIK

Nalisa Syahira said...

orang kata lelaki kalau dah mengumpat lagi hebat dari perempuan , haha .

mary ann ;) said...

hahaha..selalu mmg mcm tu..kt dpn baik bkn main, tp kt blkg hampehhh..sy dah selalu kena mcm nie..kwn sendiri plk tu yg buat..ishhh

akuwanblur said...

mengumpat depan2 lagi baguis dari golongan yg gumpat dekat belakang. jauhkan kontroversi tingkatkan kualiti