Sunday, December 19, 2010

Nama Perdana Menteri Malaysia.. Adakah ini Kebetulan??


Assalamualaikum dan selamat malam buat semua

Sebenarnya benda ni wan dah terfikir lama..
tapi,baru sekarang rasa nak post..

Jom kita tengok k!!



Nama Perdana Menteri kita yang pertama ialah 
Y.T.M. Tunku abdul Rahman Putra Al-Haj

Jom kita ambil nama Rahman

R - Rahman
A - Abdul Razak
H - Hussein
M - Mahathir
A - Abdullah
N - Najib

Nama Rahman tu sendiri adalah akronim bagi nama Perdana Menteri Malaysia
ikut  urutan,,Jadi, siapa lepas Dato' Seri Najib?



Hanya Allah SWT yang tahu..
apa2 pon ini hanyalah pemikiran wan 
dan tiada kena mengena dengan sesiapa pon..

5 comments :

hakeem kira said...

NAJIB

N-najib
A-Anuar
J-???
I-???
B-???

haha

nurul fiyda said...

fiyda dah lame tahu sal nie...

Puteri Iqa Izyan said...

dlu ckgu kat skola pnh gtau sal ni..

kebetulan tu kot..
tp entah la.kdg2 terpikir jugak..

whitecappuccino said...

dulu masa Mahathir samada A-Abdullah/Anwar..

Magrib said...

haaa... yang nie, ramai da org tahu dan perasan.. tapi kan.. kenapa Abdul razak nama penuh... kenapa rahman tidak abdul rahman??? ini hanya kebetulan dan keiziaan tuhan sahaja.

kunjungan balas dari magribmenjelma.blogspot.com