Tuesday, December 21, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN




Assalamualaikum dan salam sejahtera..

wan nak join segmen yang dikendalikan oleh Loqman Hakim

masa jawab soalan ye..

Apakah status anda?
masih single dan available..no komen pasal ini..

Ceritakan tentang diri anda!!
berasal dari Kelantan.. masih belajar di sebuah IPTA kat Bangi,
minat muzik dan fotografi,cita-cita nak jadi researcher kowt..huhu..

Ceritakan tentang blog anda!!
ada 2 blog.. Blog pertama Pak Cek Biola..
blog pertama tu lebih kepada isu semasa dan pelbagai topik
dan blog kedua lebih kepada fotografi..

Apakah pandangan anda tentang dunia blog?
hebat,menarik,sesuatu yang perlu dicuba..bisa menggantikan populariti facebook

Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog
saya pon masih baru..nasihat saya, rajin update,sentiasa blogwalking
tajuk post mestilah grand, usaha tangga kejayaan

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
blog yang simple,penulisan yang simple..entri yang pendek..
Ayuh join blog saya dua2..anda akan rasa kepuasan untuk membacanya..

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Sampai ke akhir hayat saya dan impian saya adalah untuk jadi profesional blogger..

4 0rang yang saya tag ialah:

jom follow yeah..all the best..

5 comments :

nurul fiyda said...

gud boys..

Mata Hati said...

segmen yg menarik.. good job

Izamir Ridzwan said...

oke terima kasih tagged.. esok IR smpai rumah IR jawab

:Cikgu Akim: said...

eauuuuuuuuuuuuuuuuwwwwww..bunyik langau!heheheh..

salam perkenalan..dah letk link blog ni kt sidebar..sudi2lah lawat rakan2 lain!

pss:mesti kat UKM bngi kan2..hehhehe

rabiatul said...

Keep on blogging awk :)