Wednesday, January 19, 2011

3 sikap Pak Cek Biola.. Kena ambil tahu ni!!


kalau sebelum ni asyik bercerita tentang orang lain,
kali ni wan bercerita tentang diri sendiri pulak..
padahal tengah kurang idea ni,nak cakap pasal apa..hehe

kit cerita pasal diri wan la..haha..cam nak menjaja nama plak..huhu
setiap orang ada sikap dan sifat berbeza..
termasuklah wan ni..hehe..
nak taw apa sifat wan?
jom terjah!!



1) Cepat sensitif..

Kalau tengok orang lain susah,mula la nak titis air mata.. Aduh!! mana jantanmu..Argh!! lantak lah..suka hati aku la..aku punya air mata plak..at least hati aku bukan spesies kering taw!!
Orang kutuk sikit,muka naik merah dah..nak kutuk balik tak reti sangat,mula lah rasa hati sayu dan nak pecah..huhu..



2) Panas baran

sikit-sikit nak emo..haha..kadang-kadang cuba nak control..tapi bila terlupa nak control,habis redah je.. x pasal2 nak marah orang tuh orang nih.. jangan buat wan marah taw!!haha..



3)penyayang
Wan ni memang spesies suka budak dan sayang binatang..suka jga budak..rasa tak sabar nak jadi parent untuk budak tuh..huhu..baby yg comel tuh buat wan tenang..


Share la perangai korang plak..
at least wan tahu dan blogger lain pon tahu serba sedikit..huhu

9 comments :

Tok Esah said...

yeah.. dah tahu rahsia wan!!! hehe

biella93 said...

hee . kite pon jenis yg mudah marah . heee . :)

ferra ferro said...

comel je sayang budak cepat sensitip . hihiuihhi

Bungakopi said...

emosi..emosi..just like me. heheh.

Izamir Ridzwan said...

biar betul panas baran

aCu said...

ooo..cepat sensitif, letak gmbr gigi sensitif la? hahaha

Wan Hafisah Collection's said...

Baran bila sakit hati sgt2.Sesekali jelah. Because im cool man. Hoyeh!!

ateekaamer said...

panas baran tp penyayang? ada krisis identiti ke? hehe

whitecappuccino said...

nak tau pasal akak, baca entri terbaru :) penyayang? sama la kitaa.