Monday, January 31, 2011

Aku nak pakai braces gak.. seksa tak pakai benda tu? Eyh,baru jumpa blog Fatin Liyana


tengah khusyuk blogwalking tadi,tetiba bukak blog Fatin Liyana.. selalu jugak la dengar nama dia ni..tapi tak pernah plak nak tengok blog dia..terkenal jugak la dia..cantik pon cantik.. pandai pon pandai..budak Medik kot..pergh..study oversea plak..Kat indon tuh..bertuah badan..

cantik ko ye..bertuah sape dapat ko


aku jadi follwer dia yang ke 13159..haha.. boleh tahan lor blog dia kan..




weyh,sape pernah pakai braces eyk? aku pernah jugak nak try pakai..tapi macam complicated je..haha..aku dengar ada cakap sampai 5 tahun la kena pakai..mak aih..bapak lama gila..aku bukan apa,kalau nak senyum tu kena cover2 la..biase la gigi tak teratur..haha..nak kata genetik,abang aku suma gigi cantik je..tersusun rapi plak..


Adakan aku anak angkat??down kejap..haha..x de la..tapi try tgk aku senyum,manis kan..


saje kecikkan gambar..tak nak zoom kat gigi..hehe


macam style je kambing ni pakai braces..hensem kot..lala..

kalau ada sesiapa pernah pakai braces,share la some info ok..
ada jugak niat nak pakai..huhu


6 comments :

Khumaera Ismail said...

saye pun cun jgk..btuah sape dpt sy..hahaha~ =P

Izamir Ridzwan said...

lawak le kmbing tuh

whitecappuccino said...

cam sakit jer pakai braces..

Si JaRi KOnTOt said...

yg semula jdik kn lg mnis..hehehe

ayie said...

pkai jela braces
klu buat kt ukm utk studen ukm rm210 je
kt luo ribu riban

Syira . said...

Mana ada sakit pun . Awal awal tuje sakit . Then dah selesa :) Pakai braces not bad lah . Cuma susah nak makan jea . Confirm berat akan menurun :)