Tuesday, January 25, 2011

Bila Pekerja sapu sampah kenyit mata.. Cantik ke?


Hye..
sejak dua menjak ni x de mood plak nak blog..tak tahu la kenapa..
mugkin penat kot..huhu..

ok,back to tajuk..tengah-tengah jalan balik ke kolej tadi,
ada seorang pekerja tu..
dia tengah dok sapu sampah kat kawasan universiti..

memang dah jadi rutin lah bagi kami yang duk jalan kaki ni..
hari-hari boleh jumpa diorang..
itu ok lagi,bila dia nak panggil kawan dia yang berada jauh,diorang jerit..

Mak ai..kol la,,x yah la nak jerit..sedap ke suara tu..haha..
kalau boleh,dia nak satu kawasan tu dengar kot diorang jerit..

tadi masa dah nak sampai dekat kolej,
ada seorang makcik la kot,kalau dilihat pada usia ngan wajah dia..
tiba2 kenyit mata dekat aku..
aku buatlah bodoh..tapi bila dia kenyit wat kali kedua..
aku mula jalan laju-laju dan pecut..

geli aku..ko tu orang mana pon aku tak tahu..
tolonglah!! aku tak suka..tidak!!
ko tu sebaya mak cik aku je!!huh!!
sabar je la!!
ko ingat ko kenyit mata aku terpikatlah..haha!! Dush!!

5 comments :

alien said...

mata dia masuk habuk tu
hehehe

Syazwana said...

hahaha..glamer tuh.. wink.
xD

Biela Sapine said...

Alaahhh, jual mahal pulak aii. Hahaha

Puteri Iqa Izyan said...

hua hua hua..

bahaya!!

layan je.. hak3..

Wan Hafisah Collection's said...

Alamak, makcik tu! fall sudah pada Wan~ hahahah..