Friday, January 7, 2011

Cik DIGI sudah ada teman,ABANG SONY.TERIMA KASIH MR. NUFFNANG

.
salam jumaat semua..

hari ni Mr. Nuffnang baik hati..
wan dapat Buffered Earning lagi satu..
tapi kali ini cukup lumayan..cepat je duit tu naik..tak taw datang dari mana..

kalau sebelum ni Cik DIGI kita duduk srang-sorang


hari ni,Cik DIGI sudah punya teman..
ABANG SONY nama teman dia..


Kalau tengok pada iklan ni..
SONY taja filem yang akan keluar kat Pawagam tak lama lagi..
"THE GREEN HORNET in 3D"
yang akan ditayangkan pada 27/1/11

Jangan lupa untuk klik
dan pergi tengok filem ini k!!

7 comments :

Woofer Storm said...

congart bro,.tkpe,nnti kita lyn cite tu..heheee

hakeem kira said...

aku tak penah dapat BE pon :(

fadhdeela said...

hakeem: kita pun xpernah dpt..mcm mana nk dpt erk :)

im following u :P

Jom singgah: 2011..Rumah Baru!!

za petrelli said...

tak paham lah nuffnang ni.. bleh tolong ajar tak cekgu. hehehhe

oktant said...

Wah dapat BE dr sony yer... Tahniah2x. =)

Echin Nadiossa said...

haha tahniah.lepass ni belanjaa ;p

Pemilik Blog said...

Operasi blogwalking ke BlogKawanKu & Follower

tahniah... bile la nuff nk bag aku lak...

Gempar :: Anak Jual Gambar Bogel Ibu