Sunday, January 2, 2011

Esok dah mula sekolah..Malasnya nak bangun pagi..


Esok wan dah masuk sekolah Darjah 1
malasnya nak bangun awal..
mak dah pesan awal-awal,esk kena bangun awal..
nanti mak mandikan dengan air panas..

X nak la gi sekolah..tak best..
nanti mesti miss tengok cerita kartun pagi-pagi..
ibu!!!! kat sekolah boleh tengok TV takk??
haha..kelakar lah kau ni wan..
orang gi sekolah nak belajar,,bukan nak tengok TV..

sudah!! sudah!!
itu kenangan 13 tahun lepas lah..
waa...kejapnya dah umur 20..
rindu nak balik masa kecil dulu la..
kalau betullah wan ni baru darjah satu,
mesti dah ramai follower kan..
gila ko,darjah satu dah ada blog,,advance giler!!





p/s Selamat bersekolah untuk adik-adik nak masuk darjah satu tu ye!!jangan nakal-nakal!!

Pada adik sedara yang comel,selamat belajar ok!!

jangan nangis-nangis taw,, Aliyah dah umur 7 tahun kan..sudah pandai!!huhu

4 comments :

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selamat kembali ke sekolah buat adik2 semua.

LittLeMyRsHMaLLoW said...

hye budak darjah 1...
selamat kembali ke sekolah...
ngehhngehhngehh~
=p

Budak Botak said...

he3, darjah 1 ye...

ateeka amer said...

dulu pagi2 nak pergi sekolah lepas lama cuti, aku tak reti pakai tudung dah. keh keh keh