Monday, January 31, 2011

Musim Banjir di Segamat Johor..


Kalau tengok kat berita di TV atau baca surat khabar,penuh pasal berita tentang banjir di Segamat,Johor.. Kalau hujung tahun dulu,di kawasan Pantai Timur termasuk area kampung aku.sekarang ni dah beralih ke Selatan tanah air pulak..

ihsan Goggle


Kalau tengok pada yang disiarkan dekat TV,teruk kot..Bandar Segamat tu, 80% banjir kot.. Memang tak dijangka dan tak disangka..

Ada juga contact kawan-kawan area sana tanya khabar dan Alhamdulillah setakat ini semua selamat..Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan..


Kepada blogger dan kawan-kawan yang berada kat area sana,hati-hati taw,, jangan main banjir,Sama-sama kita doakan banjir ni cepat surut..

8 comments :

aCu said...

semua tempat ditimpa musibah skrg. berdoa agar semuanya kembali pulih seperti sedia kala. amin.

whitecappuccino said...

semuga semua akan kembali pulih secepat mungkin

sissyira said...

salam pagi selasa =)

main tepi takpe, jangan main dekat dalam, bahaya..hehehe

sy!ka said...

area kluang pn hampir dh..tp lom teruk lg..

decrewz said...

Harap2 tiada kemalangan jiwa yang berlaku...

MataHati @ MH said...

lumpuh segamat setelah ditengelami air...

saya_arief said...

harap cepat surut.
jangan main banjir teman2.

ArELeEz said...

mmg dasat! sbb umah nampak bumbung jer! hu3.. semoga banjir cepat reda.. amin..