Saturday, January 29, 2011

Post Review : 5 post terbaik pilihan Pak Cek Biola..




salam buat semua..

kadang-kadang kita sebagai blogger
tak de masa nak blogwalking semua blog yang kita follow kan..

sama la jugak dengan aku,mesti ada yang miss punya..
jadi,kat sini aku nak update balik

5 post yang aku rasa sesuai untuk info semua orang..
mesti ada entri yang aku post korang miss kan..
at least boleh baca balik kat sini
jom terjah!!




1) kenangan di Broga Hill..memang simpan seribu satu kenangan kat sana
pemandangan yang cantik dari atas bukit..


Kenangan di Broga Hill.. Jumpa Buaian Pre-Wedding Dr. Sheikh Muszaphar




2)Bisikan Hati - Dato' siti Nurhaliza dan ibu,Puan Siti Salmah
video eksklusif sempena hari Ibu nyanyian Dato' Siti dan Ibunya..Saksikan ok!!


Bisikan Hati - Dato' siti Nurhaliza dan ibu,Puan Siti Salmah




3)Aku seorang kidal..Ada lagi blogger kidal tak kat sini..angkat tangan!!
jom baca info dan kelebihan orang kidal..


Saya bangga jadi kidal..Adakah anda kidal?jom saksikan kehebatan orang kidal!!




4)Adakah anda sedang berdiet?atau anda rasa diet anda kurang sesuai..
Apa kata anda mengikut cara pemakanan Nabi Muhammad SAW..mungkin ia dapat membantu anda..


Khasiet Diet Nabi



5)Kenangan semasa kami berjogging..Disergah Beruk UKM yang sangat garang..haha..lawak sungguh


Kami diganggu Beruk UKM yang well educated




jom sama-sama baca entri pilihan aku ni
terima kasih..

3 comments :

azzey said...

mmg saya tgh tercari2 ttg bukit broga. org kata cantik tpt tu.....tq ek...:)

Akulah Aqilah Itu said...

signifikannya beruk UKM. =)

mushee murtadza said...

bukit brogaaa? ehmm, takpernah dengar -,-