Sunday, January 30, 2011

Sengal Zone : Saya Sengal Zone VIP!



salam semua.. First time,aku join segmen yg Si Sengal Zone ni buat..
kalau sape-sape nak join,just klik logo kat atas ni ye..

kena jawab soalan mudah?

Kenapa anda patut bergelar VIP dekat blog Sengal Zone?

pertama,sebab aku rasa aku hot,sebab tu aku kena jadi VIP.. Aku tak suka tengok wayang ramai-ramai..panas la..haha.. nak VIP tiket je..kalau nak tengok konsert,tak nak tengok kat seat belakang,baik tak payah datang..aku nak seat depan,kalau boleh paling depan dan paling tengah..hehe..

Kedua,Sengal Zone ni kawan aku..mestilah aku nak jadi VIP dia,aku kawan dia,dia sepatutnya layan aku sebagai tetamu dia,Kan islam anjurkan kita hrmati tetamu..so,aku nak kelas layanan VIP taw..hehe..saja gurau mahu meriahkan segmen ni..



ok lah..jom semua join..10.30 malam ni dah tutup!! cepat!!

2 comments :

sissyira said...

salam malam isnin =)

semoga berjaya yea =)


p/s:so3 lama tak singgah sini,line problem ;(

Puteri Iqa Izyan said...

selamat bersengal-sengal.hehe