Wednesday, January 26, 2011

Umur sebaya aku ni memang dah patut kahwin ke?


salam buat semua..

korang rasa umur yang sesuai untuk kahwin berapa?

tadi tengah borak-borak dengan rakan coursemate..
rupa-rupanya ada yang dah nak bertunang cuti raya Cina nanti..
itu boleh terima lagi..
Ada yang nak kahwin dah pon..
pergh..tetibe aku rasa tua plak..



gambar hiasan semata-mata

skang ni umur baru nak masuk 21..
memang patut kahwin ke umur masa ni?

mak aku pon pernah cerita..
umur semacam aku ni,kalau kahwin,memang dah dapat anak..
memang betul..
ada jiran a.k.a. kawan lama aku..
dah ada anak dah pun..




tapi orang kata lelaki tak kisah sangat kahwin lambat sikit..
yang pompuan tuh susah sikit..
kan bunyi la ada orang ngumpat kalau anak dara kahwin lambat..

"hai,x laku ke anak dia tuh!!
memang wat telinga berasap je kan..


wat Hatfini,selamat bertunang ye!!
dan buat Bella,Selamat Pengantin baru..Moga kekal hingga akhir hayat!!`

13 comments :

iqbalhakimi said...

aku nak kawen umor 26 =P

whitecappuccino said...

Rasa2nya wan nok kawen doh ko? :) utk laki, 24 ok kot :)

Mr.K said...

Emm...aku yg nak masuk 25 tahun ni apa cer?? Mak aku tak benarkan aku kahwin selagi aku takda duit simpanan yg cukup.. Sesungguhnya aku masih kecil di mata mereka. huhu

(susah jd anak bongsu ni beb)

Maryam Fatanah said...

nk kawen dh ke cik abg???

s.y.a.r.q said...

awk tu baru je 21... Saye ni 25 T_____T

dah la kamu tu lelaki.... lmbt kawen pon xhape.. masih laku.he he he

ahsfantasy24 said...

laki klw bkin brusia,
mkin naik saham, dun worry :)

ateekaamer said...

nak kawen tapi blom jumpa calon la plak. bulih? huehue

Izamir Ridzwan said...

IR nk kawen umur 26.. kumpul duit byk2 bgi bini senang nnt..

qasehraihan said...

kalau dh ada jodoh apa salahnya kawenn.hehe

Biela Sapine said...

Awal lagi nak kahwin, releks lu. Haha

Wan Ahmad Izudean said...

kawin..28...kena make sure dapat master at least!

akuanakpahang said...

Penadapat saya kalau org lelaki umo 25thn ketas sesuailah kawin.. bawah padatu macam tak brpa pasal lagi :)

Puteri Iqa Izyan said...

wajib kawen kot. haha :D