Friday, January 7, 2011

Bila Yuna dan kawan-kawan nyanyi lagu P. Ramlee!! Memang ada style..


pernah dengar lagu itulah sayang 
versi Yuna, Mira (Tilu), Liyana Fizi dan Najwa tak?




ini adalah antara lagu tribute untuk Allahyarham P. Ramlee
tapi versi Indie dan diberi nafas baru..
Ok la walaupun tak setanding penyanyi asal dia kan
P.Ramlee dan Saloma..

Apa-apa pon apa pandangan korang tentang lagu seperti ini..
bagus atau tidak..
kalau diberi nafas baru atau maintain dengan yang asal?

Enjoy la dengar lagu ni..
wan layan je.. dok ulang banyak kali dengar

"Tanya sama hati,,apa asal sayang..
Adakah tandanya nampak dipandang..
Kumbang rayu bunga..bulan dan bintangnya..
punya tanda-tanda hubungan mesra.."



12 comments :

nn said...

ok gak versi baru nih....janji sedap didengar...

AMMAR YASIR said...

Bestnya lagu versi baru ni.

sissyira said...

salam

yang penting suara yuna tu memang dah sedap :D

ahsfantasy24 said...

ha...!
kite pena dgar kt radio,
best kan.. hehe kite suka sore yuna,

^^m

s.y.a.r.q said...

suke YUNA!! :)

y u y u Z u l a i k h a said...

yuyu suka gileeee lagu ni.. menyayi tiap mase. heheh..

p/s: awak, kat kotak komen, awak eja silap "taip jangan tak tapi,,time kasih"

taip laaa

whitecappuccino said...

like it!!

Echin Nadiossa said...

eh2 nice lah.LIKE :))

anamizu said...

aah suke3!! hihi

miSs Zie said...

mmg best!!!

apezs shah said...

salam.

pakcek wan hehe.. mmg xsetanding P Ramlee kan..

*apezs dtg follow sini.. Nti dtg jenguk kita..;)

Shukri Mohd Ali said...

wa suka mira dan liyana fizi. love them so much la. kahkahkah.